مرکز تماس چه تاثیری بر رونق کسب و کار دارد؟

مرکز تماس چه تاثیری بر رونق کسب و کار دارد؟

این مقاله؛ در خصوص مرکز تماس چه تاثیری بر رونق کسب و کار دارد؟ میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.🌸

“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.🌐☎


مرکز تماس فعالیتی است. که میتواند، تمامی نیازهای یه کسب و کار را در یک مکان گردآوری کند. این مجموعه؛ دارای کارمند، مشتریان، سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و سایر امکانات نیز میباشد.

🎧پیچیدگی مدیریت کردن مرکز تماس کجاست؟

آنجاست که باید؛ پرسنلی را در اختیار داشته باشید. به آنها آموزش های لازم را ارائه دهید. سیستم ها و ابزارهای لازم را در اختیارشان قرار بدهید. و بخواهید. تا پاسخگویی سئوالات مشتریان باشند. آنها باید در کمال آرامش و صبوری پاسخگوی مشتریان باشند. و گاهی؛ در برابر نارضایتی و بی ادبی آنها، بتوانند با احترام و ادب راهنمایی های لازم را انجام دهند.

❓چرا مراکز تماس اهمیت بالایی دارند؟

هدف از راه اندازی مرکز تماس، پاسخگویی تعداد بیشتری از مشتریان با کمترین هزینه و بهترین نتیجه است. مجموعه ها و سازمان ها با راه اندازی مرکز تماس به میزان قابل توجهی در هزینه های خدمات پشتیبانی از مشتریان صرفه جویی می کنند. همچنین؛ شامل موارد زیر هم میشود.

1/ باقی‌ ماندن در عرصه‌ رقابت

درحال حاضر مراکز تماس، یکی از مهم ترین راههای ارتباطی سازمان است. و امکان دسترسی از طریق تلفن ثابت و همراه مشتریان به راحتی هموار است. و نبود. آن میتواند؛ به راحتی شما را از رقابت خارج کند. اما؛ راه اندازی مرکز تماس برای باقی ماندن در رقابت همیشه هم، موفقیت آمیز نیست!

2/ ایجاد فرصت‌ های شغلی

ایجاد کردن فرصت های شغلی از دلایل دیگر برای راه اندازی مرکز تماس میباشد. سازمان هایی که به دنبال افزایش سطح رضایتمندی مشتری های خود هستند. می توانند؛ با آموزش هایی ساده برای افراد جامعه همچون؛ دانشجویان، خانم های خانه دار و … ایجاد اشتغال کنند.

3/ راحتی مشتریان در برقراری تماس با شرکت

برقراری ارتباط می تواند؛ از طریق یک تماس تلفنی با مرکز تماس صورت پذیرد و بسیار هم موثر میباشد.

مرکز تماس چه تاثیری بر رونق کسب و کار دارد؟

5/ تحول فناوری

این اواخر فناوری تغییر پیدا کرده است. و مراکز تماس از این حجم از تغییرات، بی نصیب نبودند. در مرکز تماس، کامپیوترها با کاربردهای متنوعی وجود دارند. و هر کدام از آن ها دارای نرم افزار مدیریت تماس و برقرای مکالمات تلفنی هستند. ماشینی که برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ACD یا همان توزیع‌کننده‌ خودکار تماس (Automated Call Distributor) نامیده می‌شود. این سیستم، جایگزینی برای سوئیچ‌ برد تلفن میباشد. و برای مدیریت تماس هم، از آن استفاده می‌کنند.

6/ مراکز تماس تجمیعی

این مرکز تماس تجمیعی، تمامی اپراتورها در مکانی ثابت و مشخص حضور یافته اند. و اقدام به پاسخگویی تماس ها می کنند. چنانچه؛ فاصله طولی بین اپراتورها رعایت نشود. ممکن است. نویز صدای ایجاد شده. توسط سایر اپراتور ها آزار دهنده باشد.

7/ مراکز تماس توزیع شده

این مرکز تماس، وابستگی مکانی اپراتور ها حذف شده. و اپراتورها می توانند، از هر مکانی که مجهز به ارتباط و پهنای باند تضمین شده باشد. اقدام به پاسخگویی مشتریان نمایند. تنها عامل اصلی در این گونه خدمات رسانی ها استفاده از یک بستر اینترنت خوب و مطمئن می باشد.

قابلیت ها:
  • سیستم توزیع تماس ها، بین اپراتورها بر اساس سیاست های متعدد
  • تعداد نامحدود صف
  • سیستم اعلام نوبت در صف
  • گزارش عملکرد صف ها
  • اعلام تخمین زمان انتظار درصف
  • گزارش مجموع تماسهای ورودی و خروجی
  • طول مدت و میانگین هر مکالمه
  • مدت زمان کل مکالمات و میانگین مدت انتظار تماس گیرندگان
  • کل زمان، میانگین و حداقل/حداکثر زمان قبل از قطع ارتباط
  • میانگین و حداکثر/حداقل موقعیت در صف در زمان قطع ارتباط
  • جزئیات تماس های بی پاسخ
  • گزارش های گرافیکی و نموداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا