فعال کردن ترنسفر دو مرحله ای در تلفن ویپ گرند استریم

فعال کردن ترنسفر دو مرحله ای در تلفن ویپ گرند استریم

این مقاله در خصوص؛ فعال کردن ترنسفر دو مرحله ای در تلفن ویپ گرند استریم میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


در تنظیمات تلفن های ویپ گرند استریم قابلیت و فیچر های گوناگونی وجود دارد. که با یاد گیری و فعال سازی آنها بیش از پیش قابلیت های موجود و همه جانبه در تکنولوژی ویپ را بیشتر حس خواهید کرد.

قابلیت ترنسفر دو طرفه و کاربرد آن:

با فعال سازی این ویژگی در تنظیمات تلفن ویپ میتوانید، در هنگام ترنسفر کردن. تماسی به اتاقی و یا شهری که داخلی مورد نظر در آنجا قرار دارد. قبل از حاضر بودن شخص مورد نظر برای پاسخگویی، به تماس در حال انتقال اطمینان حاصل کنید. و یا نکات و سخنانی را قبل از اتصال تماس با آن شخص در میان بگذارید. و پس از تمام شدن. شخص با آگاهی کامل میتواند، تماس ترنسفر شده از سوی شما را پاسخگو باشد.

فعال سازی ترنسفر دو طرفه در تلفن ویپ:

برای انجام این کار، در ابتدا به صفحه تنظیمات گوشی تلفن ویپ مربوطه خود بروید. و سپس؛ پس از ورود به سربرگ مراجعه کنید. و در ادامه گزینه Call features را انتخاب کنید.

فعال کردن ترنسفر دو مرحله ای در تلفن ویپ گرند استریم

در این صفحه؛ به دنبال گزینه Attended Transfer Mode باشید. و در صورت یافتن، آنرا از حالت Static بر روی Dynamic تنظیم کنید.

فعال کردن ترنسفر دو مرحله ای در تلفن ویپ گرند استریم

پس از تنظیم ویژگی ترنسفر دو مرحله ای؛ برای انتقال تماس، کلید ترنسفر را از تلفن فشار دهید. و داخلی مورد نظر را شماره گیری کنید. میتوانید با آن شخص صحبت کنید. زیرا مرحله اول این ترنسفر را تمام کردید. برای برقراری و انتقال کامل تماس به داخلی شماره گیری شده. کافیست بر روی گزینه ترنسفر در صفحه نمایش تلفن خود که در زیر آن دکمه مربوط به آن موجود است. انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا