صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی

صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی

در این پست به صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


فکس اینترنتی، مبتنی بر ابر میباشد. و اگر در کسب و کار خود از ارسال فکس؛ بصورت آنلاین استفاده میکنید. بسیار عالی است. چراکه؛ باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما میشود.

⁉فکس اینترنتی چگونه در زمان و هزینه صرفه‌جویی میکند؟صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی

در ادامه به یکسری نکات اشاره میکنیم که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها میشود.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

✅عدم نیاز به تجهیزات

خوب، این اولین مزیت صرفه‌جویی در هزینه استفاده از سرویس فکس اینترنتی است، زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه چنین سرویس‌های دوره‌ای و جوهر، تونر، کاغذ یا سایر وسایل موردنیاز فکس نیست.

صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی

✅بدون نیاز به چاپ هر صفحه دریافت شده.

در سرویس فکس سنتی، باید نسخه فیزیکی آن سند را چاپ کنید. و هیچ کنترلی روی تعداد صفحات ارسال شده به شماره فکس خود ندارید. هزینه کاغذ بسیار زیاد بوده. و چاپ همه داده‌های ارسالی، اصراف در استفاده از کاغذ میباشد. اما؛ در فکس آنلاین، اسناد را بصورت فایل دیجیتالی دریافت میکنید. و فقط اسناد مورد نیاز را چاپ می‌کنید.

✅عدم نیاز ارسال فکس جداگانهصرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی

اگر می خواهید، سندی را به چندین گیرنده ارسال کنید. فکس آنلاین باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌ شود. برخلاف دستگاه سنتی، احتیاجی به ارسال فکس بصورت جدا به هر فرد نیست. و باید یک دکمه را زده. تا فکس همزمان به چندین مخاطب ارسال شود.

✅بدون نیاز به مکان‌ خاص

با استفاده از فکس اینترنتی برپایه ابر، در هر زمان و موقعیتی از طریق کامپیوتر یا حتی دستگاه تلفن همراه به همه فکس‌ ها، دسترسی پیدا میکنید.

✅عدم خرید دستگاه فکس و آپدیت آن

هرقدر برای دستگاه‌ های فکس سنتی هزینه کنید، بازهم به مرور زمان قدیمی می‌شود. و نیاز به جایگزینی و آپدیت دارد. که گران میباشد. اما در فکس اینترنتی که بر بستر ابر میباشد. و با هر دستگاهی متصل به اینترنت قابل دسترسی است. بنابراین؛ هزینه‌ جدا برای دستگاه فکس پرداخت نخواهید کرد.

صرفه جویی در وقت و هزینه مشاغل با فکس اینترنتی✅شماره اختصاصی همیشه همراه شماست.

دستگاه فکس سنتی قابلیت جابجایی نداشته. و فقط از طریق شماره تلفن ثابت می‌توانید به فکس دسترسی داشته باشید. هر زمان که دستگاه فکس به خط تلفن متصل باشد، فقط می‌توانید فکس را بر روی شماره فکس اختصاصی خود دریافت کنید. اما در فکس اینترنتی، پس از خریداری شماره فکس اختصاصی ابری، این شماره همیشه با شما خواهد بود. و از طریق هر کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا