تفاوت رنک جهانی و رنک کشوری در الکسا چیست؟

تفاوت رنک جهانی و رنک کشوری در الکسا چیست؟

در این پست به تفاوت رنک جهانی و رنک کشوری در الکسا چیست؟ می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


رنک جهانی و رنک کشوری

خب حتما میدانید، که الکسا به هر سایتی حداقل ۲ رتبه جهانی و منطقه ای نسبت می دهد. که معمولا هم رتبه جهانی، عدد بزرگتری میباشد. اما این دو رتبه هیچ ارتباطی به هم ندارند! و حتی گاهی ممکن است. رنک جهانی یک وب سایت، از رتبه منطقه ای آن نیز بهتر باشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

درباره رتبه جهانی

از آنجایی که الکسا سایت آمارگیری است. و بر اساس فاکتورهای موردنظر خود مانند؛ تعداد بازدید روزانه، یک رنک جهانی را برای هر سایتی در نظر می گیرد. هر چه سایت بر اساس معیارهای رتبه بندی الکسا بازدید بیشتری داشته باشد. از رنک جهانی بهتری هم برخوردار می شود. مثلا؛ گوگل رتبه ۱ جهان را دارد. دارای بازدیدکننده بیشتری به نسبت دیگر سایت های موجود در اینترنت بوده است. و دیگر سایت ها نیز به ترتیب جایگاه های بعدی را به دست می آورند.

درباره رتبه کشوری

بستگی به موقعیت مکانی بازدیدکنندگان، الکسا یک یا چند رتبه کشوری به یه سایت اختصاص می دهد. مثلا؛ بیشترین تعداد بازدیدکننده از سایت آپارات، از کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، انگلیس و هلند می باشد. و چون؛ بیشتر بازدیدکنندگان از ایران میباشند. توانسته است. بعد از گوگل رتبه ۲ را در ایران به دست بیاورد. این رتبه بندی کشوری در ایران به این معنی بوده. که بیشترین میزان بازدید کاربران ایرانی به ترتیب از گوگل، آپارات، دیجی کالا و ورزش ۳ امکان می پذیرد.

تفاوت رنک جهانی و رنک کشوری در الکسا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا