تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟

تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟

این مقاله در خصوص؛ تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟ میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


سن دامنه بر سئو سایت بطور غیر مستقیم اثر گذار است. تولید محتوای مفید و ارزش دامنه تاثیر مثبتی در افزایش جایگاه سایت در گوگل دارد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟

whois می تواند عمر دامنه را تشخیص بدهد؟

اطلاعات whois برای تشخیص عمر دامنه خیلی دقیق نیست. مخصوصا وقتی دامنه com. باشد. و گوگل می تواند از طریق دیگری به این موضوع پی برد. پس، اگر میخواهید سایتی مرتبط با مشاغل درست کنید. بهتر است. ابتدا دامنه بخرید.

آیا سن دامنه در سئو سایت تاثیر دارد؟

بله! اگر تاریخ انقضا دامنه زیاد باشد. باعث میشود. بهبود رتبه داشته باشید. تاریخ انقضا سایت در سئو سایت تاثیر بسازایی دارد. و هرچه مدت زمان بیشتری به پایان زمان منقضی شدن دامنه باقی مانده باشد. بهتر میباشد.

تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟عمر دامنه و سئو سایت های تازه راه اندازی شده

گوگل به سایت های قدیمی که چند سال عمر دارند. توجه بیشری دارد. چون جایگاه خوبی دارند. و چندین سال در حال فعالیت میباشند. در سایت های تازه سعی کنید. که محتوای خوب در سایت منتشر کنید. و سئو مناسب روی وبسایت انجام بدهید. قطعا رتبه های خوبی خواهید گرفت. و دامنه سایت را هم تمدید کنید.

تاثیر سن دامنه بر سئو سایت چگونه است؟نظر درباره سن دامنه

برخی با بررسی صفحه نتایج جستجو بر این عقیده هستند. که بیشتر لینک های موجود در صفحه اول دامنه ایی با سن بالا دارند.و بدانید، کهاین سن بالا علت رتبه بالا نمیباشد. بلکه همبستگی آن با سایر عوامل را نشان می دهد. احتمال زیاد دامنه ایی که سن بالاتری دارد، مدت زمان بیشتری برای کار کردن بر روی سئوی سایت خود داشته است.

مطالب درجه یک زیادی در این سایت وجود دارد. تبلیغات و کار برند سازی را مدت ها میباشد. بر روی وب سایت خود انجام داده. افراد زیادی آن را می شناسند و بر روی لینک های آن کلیکی می کنند. پس می توان نتیجه گرفت که سن دامنه تنها عامل در رتبه بندی نمیباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا