به صرفه بودن قیمت سانترال ویپ

به صرفه بودن قیمت سانترال ویپ

این مقاله؛ در خصوص به صرفه بودن قیمت سانترال ویپ میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.”📞🌐


چرا قیمت سانترال ویپ مناسبتر است؟

چون تماس های VoIP ارزانتر از تماس های معمولی باشند. حتی اگر شباهت زیادی بین این دو وجود داشته باشد. مکانیسم برقراری تماس ها بسیار متفاوت است. تماس های تلفنی VoIP صدای شما را از طریق اینترنت به عنوان بخشی از اطلاعات موجود در یک بسته داده دیجیتال منتقل می کنند. اما تجهیزات شبکه شما به این موضوع اهمیتی نمی دهند. که صدا توسط کدام نوع از بسته ها منتقل شود. این تجهیزات شبکه هستند. که صدای شما را به جای سیم های مسی سنتی، که یک تماس معمولی را ممکن می سازند. منتقل می کنند. این ویژگی قیمت خرید سانترال ویپ را به صرفه می کند.

تماس های تلفنی VoIP هزینه کمتری دارند. چونکه برای انتقال صدای شما به شبکه یا هر نوع زیرساخت مجزایی نیاز ندارند. در عوض آنها از شبکه ها و زیرساخت هایی استفاده می کنند. که قبلاً برای انتقال داده ها استفاده می شدند.

هزینه برقراری تماس تلفنی VoIP:

سیستم های تلفن سنتی برای تماس های طولانی مدت یا بین المللی نرخ های متفاوتی را در مقایسه با تماس های داخلی از شما دریافت می کنند. در مقابل، سیستم های تلفن VoIP اهمیتی نمی دهند. که تماس شما با چه ناحیه ای برقرار می شود. و هزینه آن نیز یکسان خواهد بود. چونکه؛ هیچ یک از این تماس ها عملاً به شبکه تلفن عمومی (PTSN) وصل نمی شوند. بدون در نظر گرفتن مدت زمان تماس یا تعداد افراد در تماس، به طور کلی رایگان هستند.

به صرفه بودن قیمت سانترال ویپ

تماس بین المللی VoIP و تاثیر آن بر قیمت خرید سانترال ویپ:

تماس های تلفنی ورودی یا خروجی که از شبکه شرکت شما برقرار شده. شامل هزینه ای از طرف ارائه دهنده خدمات VoIP می شوند. فقط به این دلیل که در یک یا چند مرحله تماس از طریق PSTN انجام می شود. این تماس فقط برای مسافت بسیار کوتاهی از طریق PSTN انجام می شوند. به این ترتیب هزینه برقراری تماس بین المللی VoIP بسیار کمتر از تماس با تلفن سنتی است.

هزینه تماس های بین المللی معمولا به دو شکل محاسبه می شوند. برخی از ارائه دهندگان VoIP گزینه هایی را برای تماس نامحدود با کشور های خاص ارائه می دهند. چه به صورت هزینه ثابت و چه به عنوان پرداخت هزینه قبل از برقراری تماس مورد نظر.

هزینه های متفرقه با قیمت خرید سانترال ویپ:

سیستم های تلفن دفتر مرکزی PBX عموماً توسط یک شرکت خریداری می شدند. و سپس؛ تمام سخت افزار و نرم افزار توسط کارکنان شرکت یا ارائه دهندگان راه اندازی می شد. همچنین لازم بود هر بار که خط دیگری برای استقرار کارمند جدید اضافه می شود. هزینه ای جداگانه برای راه اندازی آن پرداخت شود. این ها هزینه های تحمیلی سیستم های سنتی قبل از ارائه سیستم های ویپ بوده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا