بررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟

بررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟

در این پست به بررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟ می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


اهمیت در آنالیز کردن سایت رقبابررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟

قبل از شروع هر شغل حرفه ای لازم بوده. که فعالیت رقبا، نحوه کارکردن، نقاط ضعف و مثبت آن ها شناسایی شود. دراین مقاله به بررسی سئوی سایت رقبا میپردازیم. همراه ما باشید.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

اولین اقدام در آنالیز سئوی سایت رقبا

برای شروع آنالیز رقبا باید به انجام موارد زیر بپردازید.

+بخش بندی رقبا یا Segmentation

  • شناسایی کردن و بررسی نقاط قوت و ضعف رقبا و تکرار نکردن این نقاط ضعف.
  • توجه به نقاط قوت و  کارکرد هدفمند
  • انتخاب بازاری که رقابت در آن کمتر میباشد.
مشاغل آنلاین یا آفلاین؟

با گسترش اینترنت و دسترسی آسان به همه، برخی از افراد راه اندازی در فضای مشاغل آفلاین را به فضای آنلاین ترجیح می دهند. اگر رقبا در فضای آنلاین مشغول فعالیت هستند. شبکه های اجتماعی که از آن استفاده می کنند، میزان فروش تقریبی آنان، چگونگی و کیفیت محتوای آن ها، محصولات و خدمات آنان را بررسی کنید. و در یک جدول وارد کنید.

ابتدا بررسی سه سایت اول در نتایج جستجوی گوگل میباشد. که از چه کلماتی در تولید محتوا استفاده کردند. بازدید سایت آن ها چند در صد است. بررسی نرخ Bounce Rate سایت، میزان ترافیک ورودی به سایت، لینک های خارجی و داخلی سایت و مواردی از این قبیل باید بررسی شود. مشاغلی که سایت آن ها در صفحه اول گوگل است. رقبای اصلی هستند. که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند.

بررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟

+چک کردن کلمات کلیدی سایت رقبا

بهترین ابزار برای بررسی کلمات، ابزارهای زیر هستند. که از طریق آن کاربردی بودن کلمات کلیدی سایت خود و سایت رقبا را بررسی کنید.

  1. search console google
  2. keywordtools.ir
چگونه کلمه کلیدی مناسبی انتخاب کنیم؟
  1. بارش فکری: شامل؛ نوشتن مقالات رایگان، ارسال رایگان محصولات، دانلود رایگان و … میشود.
  2. استفاده از گوگل
  3. keyword planner
  4. ابزارkwfinder

کلا؛ موتور جستجوی گوگل پارامترهایی برای رتبه بندی سایت ها دارد.

  1. dwell time
  2. دامنه سایت
  3. معماری سایت
  4. آپدیت محتواهای قدیمی
  5. استفاده از مالتی مدیا
  6. ماندگاری کاربر در سایت و در نهایت کاهش bounce rate
  7. استفاده از متا تگ های صحیح

بررسی سئوی سایت رقبا چگونه است؟

+سایت های موجود برای بررسی وضعیت سئو سایت رقبا
  1. SEO SiteCheckup:
  2. Meta Tag Analyzer
  3. The Web Checker
  4. Bing Seo Analyzer
  5. Woorank
  6. Ahrefs
  7. Lipperhey
  8. Website Grader
  9. Nibbler
  10. MOZ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا