الگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟

الگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟

این مقاله در خصوص؛ الگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


الگوریتم موش کور (Possum)

در برخی مواقع ممکن است. سایت در نتایج جستجو، نشان داده نشود. و گاهی نمایش داده شود. این اتفاق باعث اشتباه وبمسترها میشود. که فکر میکنند. سایت حذف شده. اما این به معنی از دست رفتن یا گم شدن کل اطلاعات نیست! بلکه فقط فیلتر شده است.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

الگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟

ارتباط الگوریتم موش کور با سئومحلی در چیست؟

سئو محلی و دیگر الگوریتم ها مثل؛ کبوتر و الگوریتم موش کور به کمک سایت هایی می آیند. که رنک و رتبه ای ندارد. تا به مخاطبانی که دنبال این شرکت یا مشاغل باشد. سایت را به آن ها نمایش دهد. میتوانید از طریق ثبت مشاغل خود در Google My Business، مشاغل خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید. تا مخاطب بتواند هنگام جستجو شما را پیدا کند.

ثبت دقیق آدرس در Google Mapالگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟

موقع ثبت مشاغل در گوگل مپ تجربه، برخی از کسب و کارها دو یا چند محل را به عنوان محل خود در گوگل مپ ثبت می کنند. اما اینکار کمکی به جستجو و عملکرد سئو محلی نمی کند. و برای الگوریتم موش کور یکپارچگی آدرس محل کسب و کار است. که اهمیت دارد.

  • در هنگام ثبت مشاغل حتما؛ آدرس، شماره تلفن و دامنه در گوگل مپ ثبت کنید.
  • آپدیت کردن آدرس محل کسب و کار نیز فراموش نشود.

مثلا اگر؛ محل شرکت یا فروشگاهتان به تازگی عوض شده. و اما در سرویس گوگل مپ آدرس قبلی هنوز ثبت است. برای عملکرد صحیح الگوریتم Possum باید محل جدید شرکت خود را در گوگل مپ ثبت کنید. آپدیت مشاغل کمک می کند. تا نسبت به رقبا، کسب رتبه بالاتری داشته باشید. میتوانید برای آپدیت مشاغل ازین موارد اقدام کنید.

  • Yahoo Local
  • Bing Local
  • Google My Business

اهمیت بالای کلمات کلیدی

توجه داشته باشید. که نتایج گوگل در بازه های زمانی، تغییر میکند. و این عملکرد توسط آپدیت الگوریتم های موتور جستجوی گوگل انجام میگیرد. الگوریتم موش کور در سئو محلی به وبمستران کمک کرده. که باید نوع خدمات و محصولات شرکت یا موسسه را به صورت دقیق و مفصل و جداگانه توضیح دهید. توضیحات کامل درباره محصولات و خدمات این امکان را می دهد. تا از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط و دقیق تر استفاده کنید. و در نتایج برتر گوگل دیده شوید. که باعث افزایش ورودی گوگل سایت نیز خواهد شد.

تفاوت الگوریتم Possum با الگوریتم کبوتر در چیست؟

اصلی ترین تفاوت در الگوریتم کبوتر با الگوریتم موش کور در این است. که الگوریتم موش کور به مشاغل در حومه و شهرهای دیگر کمک شایانی کرده است. علت اهمیت الگوریتم موش کور در این بوده. که اگر مشاغل در شهرهای دیگر نمایندگی داشته باشد. هنگام جستجو به نمایش شعبه های بعدی در شهرها دیگر نیز امکان دیده شدن در نتایج جستجو در موتور جستجوی گوگل را به همراه دارد.

اگر در صورتی که مکان فعالیت مشاغل و شرکت پس از مدتی تغییر کند. و باید اقدام به ثبت آدرس جدید در گوگل مپ و سرویس Google My Business کنید. و آدرس قبلی بطور اتومات از گوگل مپ حذف خواهد شد.

الگوریتم موش کور (Possum) گوگل چیست؟

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا