افزایش بهره وری تماس های تلفنی

افزایش بهره وری تماس های تلفنی

این مقاله در خصوص؛ افزایش بهره وری تماس های تلفنی میباشد. همراه وبوآپ بمانید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


سیستم های مرکز تماس، نقشی فراتر از یک تلفن را در مجموعه ها ایفا می کنند. و استفاده صحیح از آنها می تواند، باعث بهره وری، جذب و رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان گردد.

استفاده از پاسخگوی خودکار تلفن (IVR)افزایش بهره وری تماس های تلفنی

تلفن گویا، به سیستم هایی گفته میشود. که قادر هستند. تماس های تلفنی را پاسخ بدهند. و بر اساس نیاز تماس گیرنده اقدام به ارائه خدمات کنند. کاربردهای آن شامل؛ خدمت رسانی در موضوعات متفاوت است. زمانی که حجم بالایی از تماس های ورودی وجود دارد. و به دنبال کاهش هزینه های جاری هستید، استفاده از تلفن گویا پیشنهاد می گردد.

البته باید؛ نکاتی را هم مد نظر داشته باشید، از جمله آنکه پیام های پخش شده تا حدامکان کوتاه و راهنمایی کننده کاربران باشد. در صورت داشتن بخش های مختلف می توانید، از گزینه های زیر شاخه ای استفاده کنید.

+ از مدیریت صف پاسخگویی غافل نشوید!

در سیستم های تلفنی، در صورتی که امکان پاسخگویی تلفن به هر علت وجود نداشت. به راحتی اپراتور مربوطه از صف خارج شده. و تماس ها بین سایر افراد توزیع گردد. می توانید با نظارت بر نحوه پاسخگویی اپراتورها و دریافت گزارشات تماس ، روند پاسخگویی به مشتریان را بررسی و راهنمایی های لازم را در این زمینه انجام دهید. بیشترین زمان زنگ خوردن و انتظار مشتریان در صف اپراتور باید؛ حداکثر 9 ثانیه باشد. و بیشتر از این میزان جایز نیست. کارشناسانی که امکان پاسخگویی تماس ندارند. باید سریعا از صف خارج شوند، حتی برای چند ثانیه هم که شده!

+ از سیستم FOLLOW ME استفاده کنید.

با این روش میتوانید، برای هر تماس ورودی، سناریو خاصی را اجرا کنید. و یکی از بخش های سیستم های مرکز تماس ویپ میباشد. مهم ترین مزیت سیستم FOLLOW ME این است. که میدانید هیچ تماسی از دست رفته نیست. و در صورتی که حتی اپراتور امکان پاسخگویی به تماس را نداشته باشد. سیستم آنقدر تماس را پیگیری می کند. تا در نهایت ارتباط با یکی از بخش ها و افراد مورد نظر شما برقرار گردد. همچنین؛ سیستم FOLLOW ME یکی از ابزارهای نظارتی بر عملکرد افراد خواهد بود.

+ پیشنهاد برقرای تماس از سوی اپراتور در صورت معطلی

در صورتی که تماس به هر علت زمان بر شد. به شخص پیشنهاد گردد که به علت طولانی شدن انتظار پیشنهاد می شود. در این حالت مشتری می تواند، با فشردن کلید خاص، به عنوان مثال عدد یک درخواست خود را ثبت نماید. در این صورت مشتری شما خواهد دانست که مجموعه شما برای زمان وی ارزش قائل بوده. و پیگیر ارتباطاتتان هستید. فراموش نکنید. که حتما و در اسرع وقت اقدام به برقراری ارتباط نمایید.

+ استفاده از VIP CALL برای مشتری های ویژه

تنها 20 درصد از مشتریان شما هستند. که 80 درصد از درآمد مجموعه شما را تامین می کنند. پس باید این 20 درصد را شناسایی نمایید. و بر طبق آن سناریو ویژه ای را برای پاسخگویی توان در نظر داشته باشید. با وارد کردن مشخصات تماس مشتریان خاص در بخش VIP CALL سیستم مرکز تماس، با هر بار تماس این دسته از مشتریان، به عنوان مثال ارتباط آنها مستقیما به مدیریت مجموعه یا مدیر ارشد برقرار می گردد. یا فرد پاسخگو با اطلاع از تماس وی آی پی، تغییرات متناسب در لحن و شیوه ی پاسخگویی را صورت دهد.

+ انتخاب موسیقی های جذاب صف انتظار

موسیقی صف انتظار شما، نشان دهنده شخصیت مجموعه شماست. سعی کنید؛ در موسیقی صف انتظار علاوه بر پخش کردن آهنگی دلنشین، کم و بیش به بیان معرفی خدمات و محصولات شرکتتان نیز بپردازید.

برخی قابلیت های مرکز تلفن سیموتل:

  1. پایداری ، قابلیت اطمینان ، انعطاف پذیری بالا و تعمیر نگهداری آسان
  2. قابلیت پاسخگویی به تماس های ناگهانی
  3. قابلیت تغییر در مکان پاسخگو با حفظ هویت
  4. قدرت پردازشی جهت حجم زیادی از تماس
  5. امکان اعلام اپراتور و سیستم نظر سنجی
  6. قابلیت ضبط مکالمات
  7. گزارشات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا