ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی

ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی

در این پست به ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.

یکی از راه هایی که وبمستران از آن برای فهمیدن اینکه سایت با کدام کلمه کلیدی رتبه بندی شده این است. که کلمات و عبارات را در موتور جستجو سرچ کنند. اما؛ این نوع بررسی صحیح و کامل نیست. و اطلاعات درستی را در اختیار مدیر سایت قرار نمی دهد. در ادامه مقاله به ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی خواهیم پرداخت.

یافتن رتبه کلمات کلیدی سایت چه اهمیتی دارد؟

شرط موفقیت سایت بین باقی سایت ها با مشاغل مشابه این است. که سایت را بصورت حرفه ای سئو کنید. و محتوا یونیک تولید کنید. یافتن رتبه سایت در کلمات کلیدی کمک می کند. تا کلماتی که از نگاه بازدیدکنندگان مهم است. را زمان تولید محتوا در لیست کلمات مهم قرار دهید. این ابزارها کمک می کنند. تا رتبه کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت را پیدا کنید. و به تولید محتوای سئو شده و یونیک بپردازید.

ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی

ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی

ابزارهای فراوان و مختلفی برای پیدا کردن کلمه کلیدی وجود دارد. که در ادامه موضوع به معرفی آن ها میپردازیم.
✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

ابزار Ahrefs

یکی از حرفه ای ترین ابزارهای بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت میباشد. که به علت داشتن رابط کاربری آسان و حرفه ای نتایج صحیحی را در اختیار سئوکاران قرار می دهد. این ابزار کمک می کند. تا از طریق نمودارهای متفاوت وضعیت داده های خود را مدیریت، بررسی کنید. نحوه کار با Ahresf اینگونه است. که در فیلد مربوط به جستجو، آدرس سایت را وارد می کنید. و بعد، کلمات کلیدی مختلفی که در سایت استفاده کرده اید. را با انتخاب گزینه organic research در ستون های مختلف مشاهده کنید.

قابلیت و امکانات ابزار Ahrefs:ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی
  • موقعیت و میزان رشد هر کلمه کلیدی را در موتورهای جستجوی مختلف نشان میدهد.
  • بررسی چگالی کلمه کلیدی در صفحات مختلف
  • میزان جستجو
  • بررسی دقیق بک لینک
  • دسته بندی و فیلتر کلمات کلیدی و تگ های سایت

Keyword planner

این ابزارkeyword planner توسط کمپانی گوگل طراحی و ارائه شده است. و یکی از اصلی ترین ابزاری بوده. که در تحقیق کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل کمک می کند. مزیت های استفاده ازین ابزار شامل این است که:

  • کلمات کلیدی در ماه چندبار جستجو شده.
  • میزان رقابت این کلمه های کلیدی
  • پیشنهاد کلمات کلیدی مشابه

ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی

KWFinder

این ابزارکمک می کند. که در روز ۲بار کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید. اما؛ برای تعداد بیشتر جستجو در روز باید حساب کاربری در kw finder را خریداری کنید. با کمک این ابزار می توانید اطلاعات زیر را به دست آورید.

  • تشکیل لیستی از کلمات کلیدی شبیه و کلمات مرتبط با کلمه جستجو
  • میزان رقابت یک کلمه کلیدی تبلیغات گوگل
  • مقدار جستجو کلمات کلیدی در بازه زمانی ماهیانه

SEMRush

از مزایای ابزار semrush این میباشد. که به مدت 14 روز رایگان است. اما بعداز آن برای بررسی وضعیت سایت باید در آن ثبت نام کنید. بعداز عضویت از طریق داشبورد سایت، site Audit را انتخاب کنید. و بعد گزینه create new project را انتخاب کرده. و دامنه سایت را انتخاب کنید. در این قسمت وضعیت سئو داخلی، لینک سازی، بک لینک ها، ابزارهای بررسی نرخ کلیک و ابزار آنالیز محتوای سایت را می توان مشاهده کرد.

امکانات ابزار semrush:
  • آنالیز بک لینک های سایت
  • گزارش هفتگی عملکرد و وضعیت سایت
  • مشاهده میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • میزان بازدید از سایت
نحوه کارکرد با SEMrush

می توانید هم موقعیت و رتبه سایت خود و هم سایت رقبا را با وارد کردن آدرس دامنه سایت ببینید. برای بررسی وضعیت سایت باید؛ آدرس سایت را وارد کرده. و بعد؛ گزینه Organic research را انتخاب کنید. و سپس، لیست کاملی از کلمات کلیدی رتبه بندی سایت را مشاهده می کنید. همچنین؛ در صورت آنلاین نبودن برای مشاهده مجدد لیست کلمات آن را در فایل CSV ذخیره کنید.

ابزارهای حرفه ای برای پیدا کردن کلمه کلیدی

Google search console

از بهترین ابزارهای بررسی وضعیت رتبه سایت و تحلیل است. که میتوانید با فهمیدن کلمات کلیدی موثر در رتبه سایت وضعیت سایت را بهبود ببخشید. امکانات ضروری این ابزار شامل؛

  • بررسی پیشرفت سایت در بازه های زمانی تعیین شده.
  • آنالیز روند جستجو کلمات کلیدی سایت.
  • ثبت و ذخیره نقشه XML سایت.

برای مشاهده روند رشد کلمات کلیدی سایت وارد آدرس سایت https://search.google.com/search-console شوید. و گزینه performance و average position score را انتخاب کنید. در این قسمت در ستون های جداگانه برای هر کلمه کلیدی روند رشد کلمات، پیشرفت و تعداد کلیک ها و impression را مشاهده کنید. بهترین قابلیت این ابزار، امکان مرتب سازی کلمات کلیدی بر اساس اهمیت و تعداد کلیک آن ها میباشد. بعداز مرتب سازی، کلمات کلیدی را انتخاب و در تولید محتوای بهینه استفاده کنید. مشاهده خواهید کرد. که با انتخاب صحیح کلمات کلیدی چگونه آمار بهتری از سایت را دریافت میکنید.

تمام این معرفی ها جز، ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی بود که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا