آموزش محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس

آموزش محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس

امروز، قصد معرفی افزونه برای محدود کردن نویسنده به دسته بندی در وردپرس را دارم. که میتونید، دسترسی نویسنده به دسته بندی در وردپرس را محدود کنید. تا در سایر دسته بندی‌های موجود در سایت قادر به ارسال نوشته نباشند.

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس میتونه از این نظر که سایت شما را در جهت تولید محتوای بهینه‌تر نسبت به رقبا در رتبه بالایی قرار بده مفید باشه. 

آموزش محدود کردن نویسنده به دسته بندی در وردپرس

افزونه محدودیت نویسنده در دسته بندی وردپرس که قصد معرفی اونو دارم. با نام Restrict Author Posting در مخزن وردپرس به ثبت رسیده. و تاکنون موفق شده بیش از 6.000 نصب فعال و کسب امتیاز 3.9 را ازآن خودش بکنه. که با استفاده از اون میتونید اقدام به محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس بکنید.

برای استفاده از این افزونه لازمه تا ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید. تا به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شوید. و سپس؛ با استفاده از آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی افزونه در سایت خودتون بکنید.

دانلود افزونه Restrict Author Posting

بعد از از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر برای مدیریت کاربران در وردپرس به منوی کاربران در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید. خواهید دید. که بخشی با عنوان Restrict the categories in which this user can post to در صفحه ویرایش کاربر در وردپرس اضافه شده. که با استفاده از این بخش میتونید دسته بندی مورد نظر برای ارسال مطالب توسط نویسندگان را در وردپرس انتخاب کرده. و کاربر انتخابی را صرفا محدود به این دسته بندی در وردپرس کنید.

محدود کردن نویسنده به دسته بندی در وردپرس

محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس

همونطور که در تصویر هم میبینید، با استفاده از این افزونه میتونید دسترسی نویسنده را به چند دسته بندی محدود کنید. تا صرفا در دسته بندی های انتخابی اقدام به ارسال نوشته در وردپرس بکند. با فعال کردن تیک گزینه Restrict using his/her own file in Media هم میتونید کاری کنید. که نویسنده صرفا به تصاویری که خودش آپلود کرده. دسترسی داشته باشد. و با غیرفعال بودن این گزینه میتونه به کلیه تصاویر موجود در رسانه وردپرس که توسط سایر کاربران هم آپلود شده دسترسی داشته. و از اونها استفاده کند.

محدود کردن نویسنده به دسته بندی خاص در وردپرس

⭐برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.⭐

حالا همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید. بعد از ذخیره تنظیمات پروفایل، کاربر انتخابی صرفا قادر به دسترسی دسته بندی هایی هست. که برای وی انتخاب کردید و سایر دسته بندی‌ها به وی نمایش داده نمیشه. و نمیتونه؛ محتوایی جدا از دسته بندی که براش انتخاب کردید ارسال کند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا