آموزش شماره گیری سریع تلفن ثابت

آموزش شماره گیری سریع تلفن ثابت

در این مقاله قصد داریم، به موضوع آموزش شماره گیری سریع تلفن ثابت بپردازیم.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید. ☎🌐


☎درباره تلفن ثابت:

تلفن یک راه مهم ارتباطی در بین افراد است. باعث ارتباط صمیمی در بین آشنایان نیز می شود. اکثر افراد در یک روز چند تماس تلفنی را ایجاد میکنند. با داشتن، امکان شماره گیری سریع در تلفن های ثابت برای کسب و کارها یک مزیت مهم محسوب می شود. و می توان؛ با این امکان انجام کارها به سرعت پیش برود.

قابلیت شماره گیری سریع برای اکثر تلفن های ثابت موجود میباشد. در تلفن های پاناسونیک ثابت نیز این قابلیت موجود میباشد. البته؛ همه مدل های پاناسونیک این امکان را ندارند! ولی تلفن های ثابتش  دارای این قابلیت می باشند.

چگونه شماره گیری تلفن ثابت را در تلفن پاناسونیک فعال نماییم؟

در ابتدا؛ بررسی کنید. که تلفن ثابت شما این ویژگی را دارد یا خیر. و اگر این چنین بود. باید این قابلیت را فعال کنید. روی کلید program کلیک نموده. بعد؛ با گزینه های جهت استفاده از بالا و پایین بکار می رود. گزینه Save Speed Dial را پیدا کنید. و در این قسمت اسم مخاطب مدنظرتان را وارد نمایید.

نکته: در قسمت ذخیره نمودن اسم باید حداکثر از 16 کارکتر استفاده کنید.

شماره تماس مدنظرتان را وارد کنید. و یکی از کلید های شماره گیری سریع را انتخاب نمایید. و بعد از انجام این مراحل صدای بوق را شنیده. سپس؛ مجدد کلید Program را کلیک کنید. بعد از طی کردن این مراحل شماره تماس شما برروی کلید شماره گیری سریع سیو شده است. و پس از این فقط با فشردن این کلید می توانید؛ در زمان کوتاهی تماس را برقرار نمایید .

نکته:

دقت کنید که؛ برروی هر دکمه شماره گیری سریع فقط یک فرد ذخیره می شود. پس از ذخیره کردن دونفر برروی یک شماره کلید خودداری نمایید. در غیر این صورت شماره  که بار دوم یا سوم ذخیره کردید، برروی آن کلید ذخیره می شود. اگر بخواهید یک شماره را از بین کلید های شماره گیری سریع حذف نمایید. اینکار با طی کردن مراحل زیر قابل انجام است.

*گوشی تلفن را برداشته کلید شماره گیری سریع که می خواهید، حذف کنید را فشرده. سپس کلید Clear بزنید. با اینکار مخاطب مربوطه در شماره گیری سریع حذف می شود.

*شماره گیری سریع از طریق حافظه تلفن نیز در تلفن های پاناسونیک انجام پذیر است. بطوری که شماره ی تماس های آخر ذخیره شده. و شما میتوانید برای دسترسی پیدا کردن، به مخاطبین در مدت زمان کوتاهی از این قسمت استفاده نمایید.

توجه:
میتوانید با داشتن تلفن پاناسونیک از طریق دفترچه تلفن آن نیز شماره های مدنظرتان را
در شماره گیری سریع استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا