آموزش شارژ کردن خط تلفن ثابت آسیاتک

آموزش شارژ کردن خط تلفن ثابت آسیاتک

در این مقاله قصد داریم، به آموزش شارژ کردن خط تلفن ثابت آسیاتک بپردازیم. پس با وبوآپ بمانید.

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.⭐


🌐📞نحوه شارژ کردن adsl:

روش اول: اولین و بهترین روش برای شارژ بسته‌، مراجعه به سایت آسیاتک است. که باید وارد پنل کاربری خود شوید. از منوی بالای صفحه، گزینه‌ پنل مشترکین را انتخاب کنید. سپس؛ به صفحه خدمات اینترنتی این شرکت منتقل خواهید شد. در این صفحه باید با کلیک روی دکمه‌ ورود به حساب، به صفحه لاگین منتقل شوید. در انتها برای شارژ ADSL کافی است. تا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، ابتدا داخل پنل کاربری خود شده. و بسته مدنظر را خریداری کنید. تا اینترنت شما شارژ شود.

روش دوم: تماس با شماره تلفن‌ های مربوطه و طی کردن پروسه شارژ اینترنت است. ابتدا؛ از طریق تلفن‌ های ثابت با شماره 1544 تماس بگیرید. سپس، با شماره گیری داخلی1، اینترنت خود را شارژ کنید. در طول مراحل خرید هم، باید شماره تلفن خود را به همراه کد استان وارد کنید.

روش سوم: در صورتی که مشکلی در نحوه شارژ ADSL آسیاتک با دو روش قبلی داشته باشید. می‌توانید، به نمایندگی خرید سرویس خود مراجعه کنید. و نسبت به شارژ اینترنت خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

چگونه خط آسیاتک خود را شارژ کنیم؟

شارژ کردن اینترنت آسیاتک به سه روش مختلف صورت میگیرد.

  1. سایت اینترنتی
  2.  تماس با 1544
  3. مراجعه کردن به شرکت ارائه خط و نمایندگی

آموزش شارژ کردن خط تلفن ثابت آسیاتک

آموزش شارژ کردن خط تلفن ثابت آسیاتکدرباره آسیاتک:

دلیل استفاده بیشتر کاربران از خط آسیاتک، آتن دهی قوی آن و داشتن اینترنت پرسرعت میباشد. به همین دلیل امروزه بسیاری از افردا ترجیح شان استفاده کردن از این خطوط میباشد. و یک شرکت محبوبی میباشد. که از سال ۸۷ شروع به فعالیت کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا