آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکس

آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکس

باسلام خدمت همراهان همیشگی وبوآپ🌼همراه شما هستیم. با موضوع، آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکس

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞”


فکس، راه ارتباطی در کسب و کارها می باشد .که بسیار مهم میباشد. الستیکس دارای یک فکس سرور قابل قبول میباشد. که این فناوری توانایی دریافت فکس ها از ورودی های مختلف را دارد.

آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکسراه اندازی ارسال فکس در ایزابل و الستیکس چگونه است؟

ابتدا وارد رابط وب ایزابل شوید. در قسمت ایزابل که قسمت چپ صفحه می باشد. گزینه pbx را بزنید. سپس؛ pbx configuration را انتخاب کرده. صفحه باز شده با لیستی شمارو روبرو میکند. باید گزینه اول که Basic میباشد. را انتخاب نموده. گزینه Extensions را زده. و در کادر؛ داخلی Generic IAX۲ وارد نموده. و گزینه submit را بزنید.

آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکسدوباره به تنظیمات فکس بروید. گزینه require call token را به no تغییر بدهید.
از بالای صفحه فکس را انتخاب نموده. و در مقابل گزینه های virtual fax را کامل کرده. و باقی گزینه ها را پر کنید. سپس؛ new virtual fax بزنید.

آموزش راه اندازی فکس سرور در ایزابل و الستیکساز لیست روبرو PBX گزینه Asterisk-Cli در قسمت Command و ix۲ show peers را انتخاب و Execute کنید.

نکته مهم:
در صورت رجیستری نشدن، باید فکس سرور دوباره ریست شود!

 اتومات فکس در ایزابل:

از گزینه pbx و انتخاب pbx configuration مراحل را با کادر های خالی که در صفحه هستند پر کنید. در مقابل Detect faxes به حالت yes تغییر دهید. که این گزینه با کلیک کردن any cld /999 نمایش داده می شود. بعد از انتخاب داخلی فکس Apply confing کنید.

❓چگونه بطور مستقیم، فکس را به یک شماره داخلی خاص ارسال کنیم؟

var/www/html/modules/sendfax در این مراحل باید گزینه های زیر را نیز تغییر دهید. سپس؛ آن ها را ذخیره کنید. گزینه Validation_type را text کنید. با انتخاب گزینه fax device to use کادر مقابلش را با داخلی مربوطه پر کنید. و همچنین؛ گزینه پایین آن destination fax numbers شماره را بزنید. و بعد از گذاشتن چند ویرگول به حالت پایین ( , ) بعدا، دوباره وارد کردن داخلی فکس آن را ذخیره نمایید.

Fax:

نمابر و پست های تصویری که اطلاعات مهمی تلقی می شوند. را به شخص دیگر مخابره میکند. که این عمل در کوتاه ترین زمان و نداشتن تاخیر صورت میگیرد. بطور کلی سه نوع فکس وجود دارد:
فکس لیزری، فکس کاربنی و فکس حرارتی

فکس ها در گذشته با استفاده از دستگاه های بزرگ که نگهداری و تعمیر آن نیز دردسرساز بود. ارسال و دریافت می شد. فکس ها همان نوشته ها و یا نامه های مهم اداری هستند. که با تبدیل آن ها به کدهای مختلف از طریق خطوط تلفن ارسال می شود. فکس کارایی و کاربرد زیادی در سازمان ها، شرکت ها، ادارات و مراکز این چنین دارد. پس یک سرور پرکاربرد و مهم در کسب و کار به شمار می رود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا