آموزش افزودن دسته بندی و برچسب برگه ها در وردپرس

آموزش افزودن دسته بندی و برچسب برگه ها در وردپرس

این آموزش قصد دارم، تا به معرفی افزونه‌ای کاربردی بپردازم. با استفاده از اون قادر خواهید بود. تا از امکان دسته بندی و برچسب گذاری برگه‌ ها در وردپرس بهره‌مند شوید.

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

آموزش دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برگه ها

افزونه‌ای که قصد معرفی اونو دارم. با عنوان Post Tags and Categories for Pages در مخزن وردپرس به ثبت رسیده. و تاکنون تونسته تا بیش از 30.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 را ازآن خودش بکنه. که با استفاده از اون قادر خواهید بود. تا از امکان دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برای برگه ها در وردپرس بهره‌مند شوید.

برای استفاده از این افزونه کافیه تا با کلیک روی دکمه زیر به صفحه افزونه مراجعه کرده. و سپس؛ با استفاده از آموزش آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

دانلود افزونه Post Tags and Categories for Pages

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر خواهید دید. که دو زیر منوی دیگه با عنوان دسته‌ها و برچسب‌ها به این منو اضافه شده. که با مراجعه به هر کدوم از این منوها میتونید تا به دسته بندی و برچسب موجود در نوشته و یا برگه‌ها دسترسی داشته باشید.

افزودن دسته بندی و برچسب برگه ها در وردپرس

حالا برای استفاده از هر دسته بندی که در سایت شما وجود داره. و امکان استفاده از برچسب در برگه های وردپرس کافیه تا به صفحه ویرایش یکی از برگه های سایت خودتون مراجعه کنید. تا مشابه تصویر زیر ببینید. دو باکس با نام‌های دسته‌ها و برچسب‌ها در صفحه ویرایش برگه اضافه شده‌اند. تو برگه‌ها هم میتونید تا دقیقا مثل نوشته‌ها عمل کرده. و هر برگه را به دسته بندی و برچسب موجود در سایت خودتون مرتبط کنید.

دسته بندی برگه ها در وردپرس و برچسب گذاری برگه ها

افزودن دسته بندی و برچسب برگه ها در وردپرس

⭐برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.⭐

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا